perjantai 20. heinäkuuta 2007

Kiittämättömät maailman navat

Koska tää on yhteisöllinen Internet, Web 2.0, ja kaikkee sitä paksua limaa, mitä kuolaavat pukuhinttimarkkinajurpot kädet heiluen ja silmät kiiluen suoltaa maailmaan, niin nyt ollaan sitten interaktiivisia (viitaten Pasa 7/2007, Vittuun sivistyssanat) ihan tosissaan. Arvatkaapa vaan, vituttaako! No kyllä vain!

Jaa miten niin interaktiivisia? No, alko vituttaan siinä määrin tän blogin kommentit ja erityisesti yksi niistä, että päätin hyökätä sitä vastaan tietäen tosin jo etukäteen, että epäonnistun hommassa surkeasti ja siitä johtuen jatkossa vituttaa ainakin toiseen potenssiin. Mikäs sen hienompaa. Jännä paradoksi muuten, että näköjään potenssin olemassaolo vituttaa, mutta ei sen puutekaan ole mitenkään vitun siistiä. Saatana!

Mutta. Kattokaa nyt jumalauta tota kolmatta kommenttia!! Voi perseen suti ja pensseli! Näköjään tällaisessakin sivistysmaassa saa vaeltaa ilman liekaa ihan mitä vaan. Vittu! Mun elämäntehtävähän tosiaan on kirjottaa johonkin vitun nuhaseen blogiin minuutin välein paskaa, jotta joku anonyymi mulkku hinaaja saisi päivilleen edes jotain sisältöä. JUMALAUTA!

Samaa porukkaa on nää:
"Eiks tähän mun maailmanympärimatka-lahjakorttiin kuulukaan ilmanen toosa, kun emmä muuten saa..?"
"Muuten kiva tulla sun kaa kimppakyydillä maksamatta mitään, mutta vähä paska homma, että tässä sun Taunuksessa ei oo ilmastointia."
"Kiva, et annoit mulle synttärilahjaks tän Ferrarin, mutta aika pienen koneen sä oot tähän valinnu. Ja se avomalli olis kyl ollu hienompi."
"Hienoo, et löysit ja otit talteen ne mun avaimet, mut voisiks sä vielä tuoda ne tänne meikän kämpille, kun mä en nyt ite ehtis tulla hakeen niitä."

Ja nyt sitten vituttaa, vähintään siihen toiseen potenssiin! VITTU!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eniten vituttaa maailman navoista Pate Mustajärvi.

Anonyymi kirjoitti...

Jos tätä vitun jurpo ei osaa elää ilman, et joku ei oo joka helvetin minuutin välein kertomassa vitutuksesta, niin so what!

Vittuun nillittäjät, pistäkää vaikka oheinen biisi taukoomatta soimaan ja vetäkää tumppuun tai jotain!

t.Tunkki

"Mua itketti kun olin vauva
lapsena keljutti
sitten musta tuli nuori
ja alkoi vituttaa

Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

Älä loihe mulle lausumaan
kauniita sanoja
älä saatana tule antamaan
mitään vitun tukea

Anna olla kun poikaa vituttaa
anna olla aamusta iltaan
vitutus on otettava kokonaan
silloin kun vituttaa

Työnnä positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa
vittu kun vituttaa"

Vittu kun vituttaa by Ismo Alanko

Anonyymi kirjoitti...

Siis ei vittu mä en yleensä sano vittu (eipäs mollata hyvää tavaraa) mutta nyt on pakko sanoo, että toivottavasti teitä vituttaa ja kauan.

Oon nauranu ihan vedet silmissä täällä. Piristi vitusti, kiitti!