perjantai 7. syyskuuta 2007

Nouseva oinas

VITTU, VUTTI JA VATTI, HATTIVATTI JA TELETAPPI!!!

Moi kaikki. Nyt on taas se aika mun "elämästä", että vituttaa aurinkoakin enemmän (jaa että paljos aurinkoa sit muka vituttaa? No oletettavasti ihan sopivasti, koska on sillä ainakin aika kuuma). VOI VISVA!

No mitäs tällä kertaa? NO VAIKKA VITTU MITÄ!! "Vaikka vittu mitä" on kuitenkin aika vittumaisen laaja aihe käsitellä, joten rajataanpa hiukan ja puhutaan vaikka tähtimerkeistä. Miksi vitussa? No siksi, että sylettää just nyt ihan näyttävästi kaikki ne reppahousut, jotka ovat missään tekemisissä horoskooppien kanssa - puhuvat niistä, tekevät niitä, uskovat niihin, perustelevat tekemisiään niillä, tai edes tietävät jonkun, joka kuuluu johonkin em. rimpulakintturääpäleistä. PERKELE!

"Kuuliksä ku Maire-Marjatta petti Pentti-Tanelia sen niitten uuden posteljoonin kanssa? No, emmä sitä yhtään ihmettele, kun se on kuitenkin sellanen ailahtelevainen luonne, just tyypillinen kaksonen, kaikki kaksosethan on just tollasia, ei ne tuu toimeen just ainakaan vaakojen kanssa."

"Sori ku mä vähän hermostuin sulle eilen (heitin sua tavaroilla ja mätkin sua turpaan), mut emmä vaan voi sille mitään, kun mä nyt vaan oon tällänen laskeva rapu. Just Iltalehden horoskooppikin sano, että rapujen on tosi vaikee hallita hermojaan tässä kuussa."

"Mä vihaan sua Jukka-Matti!! Tää Seiskan horoskooppi sanoo, että sä et rakasta mua oikeesti!! Kato nyt! Tässä sanotaan, että Venus on siinä asennossa, että skorpioni - ELI SÄ - ei paljon perusta oinaksista - ELI MUSTA - vaan kattelee muitten perään! Mä en haluu nähä sua enää ikinä!!!"

VOI VEHJE MITÄ PORUKKAA! On tainnu kyseiset tyypit voittaa ihmisluokittelunsa arpajaisista. Ei vaan oo mahdollista, että jengi suoltaa tollasta kamaa eetteriin ilman, että rangaistuksena olisi jälkiabortti. EI VAAN VOI!

Tajutkaa ripuliperseet, että se, mihin aikaan vuodesta olette syntyneet, ei korreloi mitenkään sen kanssa, kuinka rajattoman tyhmiä olette missäkin asiassa! Ainoa, minkä kanssa se korreloi on se, että mitä ilmeisimmin olette syntyneet. Valitettavasti! Koska ainoa oikea vaihtoehto olisi ollut jättää kyseinen operaatio tekemättä. Täällä on ihan tarpeeksi ahdasta ilman teitäkin.

Tästä lähin kun tekee mieli suu vaahdossa meuhkata, että "mä nyt vaan oon tällänen tyypillinen härkä", niin sanokaa vaan suosiolla, että "mä nyt vaan oon tällänen tyypillinen imbesilli-idiootti, jonka ainoa tehtävä tässä maailmassa on tuottaa vitutusta Pasalle."

Menkää kivet taskussa uimaan, perkeleen pellehermannit!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ny mää en niinku, vittu, yhtään tajunnut, että mikä tässä jutussa oli pointti. Vai oliko lainkaan? Tuli jotenkin semmonen olo, että oonko mäkin sittenkin vaan samanlainen Urpo-Marjatta, kuin kaikki nää muutkin tampiot tarpojat? Oonksmää? Voi vittusaatana...

Anonyymi kirjoitti...

Otto on Tampio, Mara-Jattikin on Tampio, Eines-Einarikin on Tampio. Mutta joo pointti oli kai juuri Tähtimerkeissä ja Horoskoopeissa. Minulle ne ovat vain lehdentäytettä joillekin muille ne ovat vähän Enemmän. Ne ovat kuin Jeesus, ja he kuin Opetuslapsia. Vitun monta niitä Jeesuksiakin sitten on...

Miltzu kirjoitti...

Ei oo totta, tänään viimeks solvasin lounaalla työkaveria joka firman kesäjuhlassa "viihdytti" ihmisiä analysoimalla niitä tähtimerkin mukaan. Voi jessus mitä touhua. Mä oon Pasa TAAS sun kanssa samaa mieltä!

Anonyymi kirjoitti...

Kato hei, näiltä tyypeiltä puutuu se "elämän funktio". Ja kun se puuttuu, niin pitää keksiä tekemistä, jotta tuntee edes jotenkin itsensä tärkeäksi. Luulevat osaavansa ja tietävänsä.

NäIn Se VaAn On ViTtu stana!!!

buhaha haaah aaaa a-a-a haaaa

Anonyymi kirjoitti...

Täytyy kyllä sanoa että viimeaikoina on tullu amiksistakin niin paljo juttua että two thumbs up! (Viitaten varsinkin käänteinen evoluutio ja paskaruutat ja niiden äidit-juttuihin)

Jari-Matit, Jukka-Maurit ja Pertti-Untamot on saanu kyytiä täsä blogisa. Kiitti nauruista!

Anonyymi kirjoitti...

kirjottakaa jääkäreistä, l0lm40!!

Anonyymi kirjoitti...

joo kiitti vaan Pasa...just kun mun horroskooppi lupas rahaa ja säpinää niin teikäläinen pilas kaiken! Vitun mulkku, mihin tässä enää uskois, yhyy!

Anonyymi kirjoitti...

"/>

Anonyymi kirjoitti...

vittusaatanaperkele
horoskoopit on homoja ja muita epäkelpoja olentoja varten
ostasivat vittu elämän