maanantai 3. syyskuuta 2007

Käänteinen evoluutio

Vittu ja sen kollegat, kaverit, puolitutut ja sukulaiset! Ratiritivitunrallaa vaan taas! Ei ihan liian kauaa mennyt siihen, että meikäläisen vitutus saavutti taas kriittisen massan (tai nopeuden, tai ihan minkä vaan yksikön). Tässä mä taas olen, vaikka ihan takuulla vituttais vähemmän jossain muualla. Harmi, että mä en selvästikään oo niitä jätkiä, jotka olis jossain muualla.

Tää tuleva juttu on sellanen, joka mua on vituttanut aktiivisesti vähintään siitä asti, kun tajusin, että se on olemassa. Vittu, mä oksennan sappinesteitä täällä! Kyseinen homma on sellanen laaja kompleksinen kokonaisuus, jonka mä (no en se mä ollut, vaan yks kaveri (no, tuttu (vituttaa muuten ihan sopivasti nää sisäkkäiset sulut!)) - kukaan ei kuitenkaan usko, että mä olisin keksiny mitään ite) on nimennyt käänteiseksi evoluutioksi. Tää on huikee juttu!

Olette varmaan huomanneet, että tässä maassa eniten sikiävät ne, joiden omaakaan oloa keskuudessamme ei voi perustella yhtään mitenkään. Kaikenlaiset ituhippiluuserit, parturihitsaajakampaajat ja alibabahassanit monistuvat minkä ikinä työttömyydeltään ehtivät:

"Hei Jari-Pasi, voitaisko me tehä sellanen ihana pieni söpö penska kun mulla on just nyt hyvä tauko näissä mun opiskeluissa kun mä en päässy sinne amitsuun ja voisithan säkin vähän pitää lomaa niistä ojankaivuuhommista kun musta olis niin ihanaa että meillä olis sellanen oma pieni käärö varsinkin kun mä oon ihan varma että siitä tulis jotain suurta koska me ollaan niin mahtava pari vai mitä Jari-Pasi, jookojooko!!11½"

Tässä vaiheessa nokkelimmat lukijat ymmärtänevät, ettei näiden riviääliöiden ominaisuuslistalle varsinaisesti kuulu edes välttävää henkistä kapasiteettia. EI VITTU TODELLAKAAN! Ja tästä puolestaan voidaan helposti evaluoida se tosiasia, että EI NIISTÄ TEIDÄN KAKAROISTANNEKAAN TULE YHTÄÄN MITÄÄN, EIKÄ VARSINKAAN MITÄÄN SUURTA!! Olisi kaikille helvetin paljon parempi, jos tajuaisitte sen jo siinä vaiheessa, kun vielä olette siellä essoshellillä suunnittelemassa kyseistä virhettä. Kumit ovat siinä kassan vieressä, heti autontuunaus- ja näin nappaat unelmiesi Jari-Pasin-lehdistä seuraavana.

HUH HUH! Ja surullisinta tässä kaikessa on se, että samaan aikaan kun em. kuona-aine lisääntyy, niin oikeat ihmiset ovat tajunneet, ettei tänne kaatopaikalle enää kannata tehdä yhtään omilla aivoillaan ajattelevaa ihmistä. Kärsisivät vaan. Ja näin on käynnissä on ilmiö nimeltä käänteinen evoluutio. Eikö olekin ratkiriemukasta!!

Ja miten tähän suhtautuu dokailukaverini Darwin? Tietäisittepä vaan! Tossa se naureskelee partaansa eikä voi uskoa, kuinka hauskan jäynän kännipäissään aikanaan keksikään. Vittu kun tekis mieli vetää jätkää boksiin ihan tosissaan! Harmi, et mä oon tällänen rääpäle. Auttauskohan Ahmatti-Atpo? Ai, se on näköjään syömässä.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh. Kyllä näin on.

Anonyymi kirjoitti...

Tätä tässä on mietitty jo pitkään ja nyt joku keksi sille nimen.
PERKELE mä olin kyllä just lasnseeraamassa tän ilmoille mut nopeet o nopeita.

Anonyymi kirjoitti...

On se nyt jumalauta, että joutuu lukemaan KAKSI KERTAA ininää samasta vitun asiasta! Käänteinen aika-avaruusjatkumo, perkele, vai mikä tässä oikein on vialla? Ensin uikuttaa toinen, sitten toinen - antakaa armoa! Juujuu, kyllä me jo tiedetään että kersat on perseestä ja vanhemmat eritoten, mutta tartteeko siitä nyt noin montaa riviä raapustaa, häh? Kyllä käy kohta teidänkin vanhempia sääliksi, kun ei ton enempää jälkikasvultaan voi odottaa, saatana.

Anonyymi kirjoitti...

No, oot säki kauhea tankkeri, kyllä sunki lyönnistä massa kertaa vauhtia löytyy! Charles vaan hautaan uudestaan!

Anonyymi kirjoitti...

tästä aiheestahan on tehty leffakin
http://www.imdb.com/title/tt0387808

JSuvanto kirjoitti...

Mua vituttaa se, että puhutaan yksiköistä kun tarkotetaan suureita. Enemmän vituttaa se, että kaikista yritetään tehä korkeasti koulutettuja eikä kukaan rupia tekemään putkimiehen tai roskakuskin hommia. Että nämä amisrakkaussinappikääröthän ne on niihin jälemmin mainittuihin hommiin juurikin parasta materiaalia.

Anonyymi kirjoitti...

Niinpä.

Eivät olleet 'Idiocracy' -leffan tekijät metsässä, aivan.

-t

Anonyymi kirjoitti...

No pärkele, jonkun se pitää se paskaojakin kaivaa ja jonkun selkänahasta ne on meikämiljonäärin rahat revittävä, että on ihan hyvävaan että yhteiskuntaan syntyy hyväksikäytettyjä paaria luokan edustajia.