lauantai 23. helmikuuta 2008

"Arvoisa työnantaja"

Työpaikkailmoituksenne: Helsingin Sanomat 23.2.2008

Havaitsin työpaikkailmoituksenne valtakunnan suurimmassa paskapaperilehdessä ja tiesin heti, että nyt mä lähden mun nykysestä paskaduunista vittuun ja haen oikein isoon firmaan töihin! Tarjoamanne mahdollisuus kuulostaa niin saatanan mielenkiintoiselta, että en meinaa pysyä housuissani, kun tärisen niin vitusti innosta!

Olen aivan vitun hyvä tyyppi! Teidän kannattaa palkata mut NYT, koska ette te tohon hommaan mistään löydä ketään parempaa. Olen opiskellut alaa ja nyt tehnyt töitä sen parissa jo muutaman vuoden. Kokemusta alkaa siis olla viittä vaille vitusti ja niinpä kehtaan melko kylmin ilmein todeta, olevani tehtävään paras mahdollinen.

NYT KÄDET VITTUUN SEN SIHTEERIN HINKEISTÄ, KUN MÄ KIRJOTAN SULLE SAATANAN RASVANAAMA-APINA!!!

Mutta siis joo, mustahan tässä nyt puhuttiin. Olen siis ammattitaitoinen ja motivoitunut. Lisäksi olen hyvin sosiaalinen ja avoin persoona, sekä tartun räväkästi uusiin haasteisiin. Luonnollisesti tulen myös erittäin hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Tai no... kunhan ne ei oo a. läskejä, b. hikoilijoita, c. läskejä hikoilijoita, d. tyhmiä, e. tuulipukuisia, f. itsekeskeisiä, g. idiootteja ja... no sä tai siis anteeks... TE varmaan tajusitte, koska tuskin tommoselle johtajan paikalle aivan tyhmät tahvanaiset pääsee.

Mä muuten haluan sitten hyvää liksaa... en tietenkään niin paljon kun te siellä ylhäällä, mutta joka tapauksessa tuhdisti paalua. Koska teen vitusti hommia ja kehitän ja kouluttaudun samalla, niin tietenkin ansaitsen myös paljon rahaa.

No joo... mulle sopis työhaastattelut loppuviikosta puolen päivän jälkeen koska vaan. Koska nykysestä duunista lennän pihalle piakkoin (vittu se mun pomo on kusipää... saatanan vittu! Aivan aiheettomat potkut, mutta en kyllä semmosessa paskaläävässä oiskaan enää päivääkään!).

Liitteenä on mun todistukset ja CV. Suosittelijoille kannattaa soittaa ja kysellä lisää musta. Vaikka ajanhaaskausta se on. Kyllä mä nyt jo tiedän, että te mut palkkaatte. Oonhan mä nyt sen luokan löytö, ettei mun kaltasia joka viikko oo töitä vaille. Vähän niinkuin vitun kuumat böönat tai karpaasit... ei ne kovin kauaa ehdi vapaalla jalalla olemaan, kun joku jo on niitä ansoittamassa.

Kunnioittavin terveisin
Atpo

Liitteet:
CV
Todistukset

P.S. JA VOIN KERTOA, ETTÄ TIEDÄT MILTÄ TUNTUU HERÄTÄ PALAVASTA SÄNGYSTÄ, JOS ETTE PALKKAA MUA!!!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Samaa mieltä.

Annan pari vitutuksen aihetta journalismista nyt kun aiheeseen päästiin:

1) Mikä vittu on nykyään tämän paskaisen maailman uutiskynnys?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1492146

Ja itse uutinen teknisesti (ja kaikilta muiltakin osin) aivan täyttä paskaa!

"Suomalaisen kiekkoilun väriläiskä Ville Nieminen sai lauantaiyönä tytön. Tai varsinaisesti tytön sai Niemisen morsian Kaisa."
- OHO, miehethän tunnetusti ovat synnyttäneet (insinöörejä ei lasketa)!

"mutta Villelläkin oli osuutensa"
- NO SHIT SHERLOCK!

2) minkä helvetin takia kaikissa lätkäuutisissa/otteluraporteissa ja muissa on AINA, että maalivahti YLLÄTETÄÄN?

"Hannes Hyvönen luisteli maalintekopaikkaan b-pisteen kaarelle. Tarkka rannelaukaus YLLÄTTI vieraiden maalivahti Alexander Salakin."

MITÄ VITTUA! Jos se vitun rannelaukaus on niin hyvä, ja veskari niin paska, ettei saa kiinni, ei se ole silloin mitenkään yllättävää, että se vitun lätkäläpyskä liitelee verkkoon.

Kiitokset iki-ihanasta blogistanne. Ostin kannatuksen vuoksi jopa kirjanne. Sitä on hauska paskalla istuessa lukea.

kelju S kojootti kirjoitti...

toi palava sänky -läppä on nerokas, onnittelut.

Anonyymi kirjoitti...

Valitettavasti minun täytyy heti alkuun tyrmätä tällainen räikeän alatyylinen - sanoisinko jopa - vuodatus.
Kautta aikain kirjallisuudessa, runoudessa, kirjeissä ja päiväkirjoissa, jollaiseksi tämäkin lie luettava, on käytetty tehokeinona jyrkkiä, joskus jopa brutaaleja ilmaisuja, mutta sellainen vallitsevana tyylinä on jo aivan turhaa ja vastenmielistä - jopa täysin tuomittavaa.
Olenkin siis aivan varma, ettei kyseinen - eh - vuodatus tule saamaan minkäänlaista huomiota saajaltaan, paitsi luonnollisesti inhoa ja ylenkatsetta ja näin ollen tullee poistettavaksi välittömästi ja pysyvästi.

Sitäpaitsi... JA MINÄHÄN KYLLÄ KOURIN NOITA SIHTEERIKKÖNI HINKKEJÄ MILLOIN, VITTU, HALUAN, ...TANAN VELLIPERSE!!!!!!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

TE tulette tuntemaan miltä tuntuu herätä palavasta sängystä, jos TE ette ala kirjottamaan hyviä juttuja. Haistakaa paska. Ostan teidän kirjan ihan vaan sen takia että voin pyyhkiä siihen sontaisen ripulireikäni. No enkä. Mä pöllin sen, te ette ansaitse edes niitä hiluja jotka siitä saatte, vitun apinat!

Anonyymi kirjoitti...

Kuvitteleeko työnjohtaja, että voi pompottaa alaistaan oman pienen mielensä mukaan? Jos työntekijällä on terveydelliset syyt työstäkieltäytymiseen, aletaan uhkailla...silläkös ne asiat hoidetaa, mitä?

Anonyymi kirjoitti...

Haistakaa TE vittu!