tiistai 14. lokakuuta 2008

Tapa ittes pankkiiri!

Vitun kusipäät! Niin just. Kaikki.

Etenkin kaikki pankkikorttien käpistelijät, säpistelijät ja näpistelijät. Kerron teille lyhyesti, miten mun pankki/VISA on imenyt lähestulkoon jokaista persettä, johon edes etäisesti on ollut mahdollisuus.

No, pankkiominaisuuden harvoja vikoja on se, että SE VITUN ONNETON PASKA EI TOIMI MISSÄÄN!!! Kyseinen paskaläpyskä (kutsun sitä tässä yhteydessä samalla nimellä, kun tota oikealla kuvattua hakuteostakin) kykenee kusemaan viidessä tapauksessa neljästä (jos olen jonkun vitun urpon äSs, Koo, tai Pee -marketin ulkopuolella) ja maksu menee luotolle (jota mulla peitenimellä esiintymisen takia vielä ripe on).

Ongelmia mulle ei tulis (paitsi siitä, että pääosa pankkiautomaateista ei kelpuuta korttia niihin vitun sinisiin sirukorttiaukkoihin + parilla kerralla ei huoltoasema ole hyväksynyt korttia automaattiinsa, eikä myöskään koodia näpyttelemällä tiskillä. Onneksi myyjällä oli sama ongelma ja pääsin pälkähästä.) ja kuten huomaatte, kappaleen alusta aloitettu virke loppui.

Homma paranee, olen lähestynyt kohteliaasti korttini mulle toimittanutta paskapankkia (haloo USA, kutsukaa niitä nyt rehellisesti oikealla nimellä) josta olen kuullut, että "vika on palveluntarjoajissa, jotka hikisine perseineen eivät vielä ole päivittäneet maksupäätteitään, mutta ensi tilassa..."

HAISTAKAAPA PANKKIMAAILMA VITTU!!! Samaiseen artikkeliin voi yhtälailla painua sekä A. Stubb sen vitun rasittavan hymynsä kanssa, sekä A. Kusilinna siitä mun edestä kännirähinöimästä.

Mulle on ihan yks vitun hailee, kuka ei ole päivittänyt ja mitä. Mulle näkyy homma semmosena, että mun vanha kortti toimi ja nykyinen korttini ei toimi. Te tuhlaatte happea selitellessänne, mitä toimenpiteitä ja suosituksia olette laatineet, jotta naapurin pizzalafka päivittäisi hämärän päätteensä. Mulle merkitystä on sillä, että TE OOTTE SAAMATTOMIA VITTUNAAMOJA, JOIDEN LUPA TEHDÄ MINKÄÄNLAISTA LIIKETOIMINTAA PITÄISI KIELTÄÄ VUODEN LINNATUOMION UHALLA, LENITA AIRISTON SELLIKAVERINA!!!

Perkeleen kyrpävittuSAATANA!!!

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa liianki tutulta. Vittu! On se kumma että kehutaan kaikkee kun tässä on nyt sitä ja tätä ominaisuutta ja tulevaisuudessa sitä ja tätä, ihan 1 vitun hailee mulle! Kiviäkin kiinnostaa, ennen kaikki toimi, nyt kaikki kusee. Vittu alko just vituttamaan.

Anonyymi kirjoitti...

Naukuuko nauta, kun atpon nyrkki on ranteeseen asti sisällä ilman rasvaa?

Anonyymi kirjoitti...

Edelliselle vittunaamalle:

Haista vittu, ja kyllä naukuu aika napsakasti. Homo.

Anonyymi kirjoitti...

Vanhant konstit vaan takas. Maksetaan perkele oravannahoilla suolalla ja voilla.

Anonyymi kirjoitti...

No välillä nää kaverit oivaltaa jotain. Harmi, että se on todella, todella harvoin. Tää oli ainakin ihan vanhaa paskaa, eikä yhtään hauskasti kirjoitettu kuten joskus vahingossa käy. Toivo elää ja sen takia täällä satunnaisia lukijoita käy, yleensä perjantaisin iltapäivällä kun toimisto alkaa hiljenemään.

Anonyymi kirjoitti...

vitun evo mee pois internetistä, tää vitun blogi ei naurata ketään.

Anonyymi kirjoitti...

vitun runkkari osuuspankki!
lukasin tossa eilen että kaikki (tarkoitan KAIKKI) normaalit maksuautomaatit poistuvat käytöstä ensi vuoteen mennessä. Mitä vittua saatana! miten se vitun pihtiputaan pirihuora mummo sitten niitä laskuja maksaa? ei kaikilla oo niitä helvetin nettipankkipersetunnuksia saatana.

Anonyymi kirjoitti...

islam vituttaa! muslimit vittuun suomesta!

Anonyymi kirjoitti...

Ulosteiho oot rasisti vainoharhanen idiootti mitä nyt sanoisinkaan mikä oikeus sulla on haukkua muita uskontoja sä oot pelkkä ihminen mitä nekin ovat sun kaltaiset ihmiset sais mennä *******

Anonyymi kirjoitti...

Täysin samaa mieltä kanssas, mut sun Pitäis käyttää enemmän kirosanoja blogissas.

Anonyymi kirjoitti...

Tapio Jokinen lupasi ottaa kyrpääni hänen omaan perseeseen ehkä se vitutus häviää ja katoaa

Anonyymi kirjoitti...

Vitun homo saatana

Anonyymi kirjoitti...

Tapio Jokinen ottaa kyrpää kaikkiin reikiin

Anonyymi kirjoitti...

Haistakaa vitut